by anna: playboykendra <3

I don't know about u, men jag älskar Playboy mansion (ni som inte tittar på det, det är inte porr utan ett pogram om Hugh Hefner och hans tre tjejers liv!). Men i alla fall, den jag alltid har tyckt om mest är Kendra. Den sportiga av de tre tjejerna. Hon är så skön, och jag älskar hennes skratt ! Aja, det sänds fortfarande även fast Holly, Kendra och Bridget inte är Hugh Hefners tjejer längre.
Kendra, däremot, är nu gift med the american fotball player Hank Baskett, och nu till det bästa:
DE VÄNTAR BARN ! Fatta vilka roliga föräldrar haha. Barnet kommer ju bli hur sött som helst oavsett kön. Haha. 
Såhär skriver Kendra på sin blogg: i honestly still cant believe that soon hank and i are going to have a little athlete running around the house.  seriously, the first thing this kid is going to see when its born is a football hahahahaha.
Jag blir så glad, hon är så rolig.

one lööv
laaater <3 R.I.P Therese


Playboy mansion
 
Hank och Kendra


De kommer få ett jättesött barn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0