by anna: jag bloggar :O

...även fast jag sa att det inte skulle bli bloggande på ett tag p.g.a jobb. Så blev det inte, som ni kanske förstår.
Var nämligen på utbytesstudentmöte idag och det mötet tog längre tid än vad varken jag eller mamma hade väntat oss. 4 timmar närmare bestämt ! Jag höll på att somna många gånger jag...mamma med kan jag ju säga. Men det var bra, viktig information, och så var det kul att lyssna på studenter som hade kommit hem i och för sig.
Efter det utförde jag ett ärende och sedan tvingade mamma hem mig för att skriva färdigt visumet. Skitsvårt och skitjobbigt enligt mig massor av papper hit och dit, men inget visum inget USA. Sånt måste göras...
Det verkar som att alla utbytesstudenter är helt hype på att åka, räknar ner och allting. Jag är inte det, har inte ens höga förväntningar på mitt år där borta. Nervös är jag inte heller.
Meeeeen jag antar att om jag kommer dit utan höga förväntningar, eller utan några förväntningar alls, så kommer allt bli mycket roligare.
Jag tycker dock att det ska bli skönt att lämna det här landet ett tag, det har hänt för mycket tråkigt här på sistonde...

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud ska både du och kimberlie åka tillusa? vad ska enyo göra?

2009-06-15 @ 01:13:04
Postat av: anna

ja, vi båda drar dit..

frågan är: vad ska vi göra utan enyo ?

2009-06-15 @ 02:45:55
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: Julia

anna, du kommer att ha det underbart kul där borta. vet du varför? för att du är anna céline kårling khan! that's why!

<33 :)

2009-06-15 @ 13:41:32
URL: http://julynintythree.blogg.se/
Postat av: africana

why don't u have pics of your mamma ?? hon måste ju va lika vasker som du ju :P

men du får hare så bra där i usa :) <3

2009-06-15 @ 20:21:27
Postat av: africana

*vacker

2009-06-15 @ 20:22:23
Postat av: Anna

Julia: Du är så söt, hoppas du har rätt :D <3

Africana: Haha, tack om du menar mig :) Jag tror inte min mamma vill att jag lägger upp massor av bilder på henne på internet. Men det kanske jag gör ändå någongång (;

2009-06-16 @ 02:20:46
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: r

fan va rooooligt att få åka till USA ett år!

måste bara fråga, vad kostar det egentligen att få åka som utbytesstudent och vilken organisation åker ni med, om ni nu gör det?

kram!

2009-06-17 @ 03:36:54
Postat av: anna

Hahah, ja jag hopppas det blir kul !

Det kostar typ hundra tusen allt som allt. Jag åker med EF.

Kimberlie, däremot, har släkt där borta så hon åker inte med någon organisation, så det blir mycket billigare för henne på det sättet ;)Men hon ska inte heller på något förberedelseläger :)

2009-06-17 @ 15:39:45
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: r

åh jävlar, hundra tusen?! hade fan behövt spara dom pengarna i 10år innan jag skulle åkt haha men det är värt det! jaha okej, då förstår jag =)

Ha det så jättebra där, glömt inte att uppdatera oss med bilder/videos :D

2009-06-18 @ 23:37:56
Postat av: anna

Jag vet det låter jättemycket, men tänk såhär. Hur mycket tror du inte dina föräldrar (om du är i min ålder) lägger ut på dig på 1 år? Tänk aaaaallt de betalar för, det blir rätt mycket asså. Tror min mamma tjänar på att jag är borta. Haha. Jag äter så mycket också.

Tack så mkt. Haha, nejdå det glömmer jag inte :)

2009-06-19 @ 02:05:31
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0