by anna: idag (eller igår rättare sagt)

Mer dans dans dans, men p.g.a väckarklockan hann jag åke en sväng till mormor och morfar, det är alltid trevligt.
Nu har jag äntligen lämnat min mobil på lagning, tredje gången gillt ! Hoppas den fixar sig helt den här gången. Pallar inte med en söndrig mobil borta i USA-landet ! Positivt är ändå att jag fick en fräsch Sony ericson mobil. Då vet jag hur man gör i alla fall plus att jag kan ha mitt minneskort i den och då har jag alla mina kontakter kvar yäääy.
Vi får se vad som händer imorgon, dansträning är i alla fall något som är säkert ^

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese


Du får bli min kontakt till omvärlden ett tag...


 


Kommentarer
Postat av: h

kommer du blogga och berätta om hur det är i usa när du flyttar dit ? skulle fan va kul

2009-06-17 @ 12:10:00
Postat av: anna

haha självklart ;D

2009-06-17 @ 13:16:08
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0