by anna: Hejdårå 9C

Imorgon var det skolavslutning då. Slut på grundskolan, slut på 9:an. Sjukt. Sorgligt. Tråkigt.
Är inte särskillt taggad, hoppas vi nior hittar på något kul tillsammans, men vi får se hur det blir med det. Det skulle vara kul med bra väder, vädret !?  Det blir hur som helst en vit tub klänning med antingen guldiga eller bruna klack och antingen en vit eller guldig/vit väska. Vi får se.
Jag vill inte sluta nian ! Jag gillar vår helstördrubbade klass. Tänk att vi kanske aldrig kommer se varandra igen. Det är hårt, jag som hatar att bryta på traditioner. Det här året har det varit för många brutna traditioner och det kommer fler. Fan.

Jag hoppas du får det bäst på din bal i morgon Täss, jag vet att du kommer att vara där på något sätt..<3


Det känns väldigt skumt, men kommer sakna alla galet...
9c stördaste och den kanske skönaste klassen ever ! :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0