by anna: sommarlov dag 2

Såhär ligger det till. Jag går och lägger mig sent och vaknar sent på "morgonen". Jag går upp, äter frukost, kollar på tv och fastnar där. Samtidigt sitter jag vid datorn och gör ingenting. Klockan fyra kanske jag inser att jag borde fixa mig och sånt, även fast jag inte har lust att gå ut. Jag fixar mig, och när jag har gjort det sätter jag mig framför datorn igen. Jag vill inte gå ut, egentligen vill jag bara köpa en godisaffär och göra ögonen fyrkantiga framför 50 filmer för att sedan gå och lägga mig igen.
Meeeen när jag kommer hem är jag glad för att jag gick ut, skapade nya, roliga minnen.
Jag kan säga att idag har jag och Enyo sett saker som man inte vill se asså, och som vi kommer att få mardrömmar av. Hahaha fyfan.  Menmen, vad ska man göra ? Jag känner att det här inlägget blev så tråkigt, och så ointressant att jag lägger upp en låt som jag aldrig tröttnar på. Klockren... 


"I knock on the door hope isn't home, faith is not around the luck is all gone. Don't ask me whats wrong ask me whats right..."

one löööv
laaaater <3 R.I.P Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0