by anna: chillpill

Sista dagen innan Örebro blev chill. Åkte först en liten trip med Bim till Huddinge och Heron City för att hämta min mobil. Min lagade mobil ! Yääy. Efter det mötte vi Hermona och folk på älvsjöbadet. Senare så kom jättemycket folk och så blev det en liten, nej stor, grillkväll. Kuligt. Nu måste jag sova. Ska nämligen upp klockan sju kanske pga att jag inte är klar med packningen än (!?). Jag är sämst på att packa, packar för mycket och nu vet jag inte hur allt ska få plats.
Är lite nervös inför Örebroresan, hoppas inte det blir för känsloladdat och sånt. Håller helst sorgsna känslor för mig själv..
Jaja vi får se vad som händer. Lägger upp lite bilder. Känns skönt att kunna ta bilder igen.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese

Kimberlie sötis

By the way, Fanny här fyllde 16. Grattis igen :) <3

Charlie som också fyller år snart.
Är tyvärr i Örebro då. Grattis i förskott om du ser det här :) <3

Melinda vågade bada. Inte jag..

Lilsis :)

:)

 Äntligen tillbaka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0