by anna: åter igen..

..inget bad. Hahah vet inte vad det är med mig egentligen. Imorgon orkar jag inte bada, så det måste bli i Örebro asså. Det får ju fan inte hinna bli Juli. Haha.
Jag åkte till Västra skogen och chillade med vänner vid bryggan som de kallar stället för. Köpte 2 feta chipspåsar, och så hade vi ju vattenpipan ofc. Tränade också. Behövde i alla fall en träning innan Örebro. Det var lite jobbigt det var det, men man klarar sig igenom det också.
Jag tycker jag är duktig som redan har börjat packa. På det sättet kan inte mamma tvinga hem mig imorgon kväll pga av att jag ska packa. Smidigt Anna. Det svåra är vad jag ska packa. Enligt smhi blir det varmt i veckan, men man vet ju aldrig med Sveriges väder. Har i alla fall en fet tendens att packa alldeles för mycket. Denna gång är inte ett undandag i alla fall. Menmen, det behövs ett urval.
Har fortfarande inga bilder att lägga upp eftersom att min mobil (som är = bloggiblder) är på lagning. Tyvärr, lägger in någon annan bild istället.

one lööv
laaater <3 R.I.P Therese


Enyo och Anna Arlanda -07. Packat och klart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag kanske är efterbliven eller så, men varför ska Anna åka till USA? :) Jag kanske missat inläggen eller nåt haha :p

2009-06-24 @ 14:26:19
Postat av: klara

hur många syskon har ni ?

2009-06-24 @ 23:37:40
Postat av: Anna

Till klara:

Jag (Anna) har 0 sykson, okej ett halvsyskon men hon räknas inte henne har jag ingen kontakt med. Enyo har 5 syskon, och Kimberlie 0 som jag :)

Till anonym:

Haha, jag har skrivit om det förut, men du är inte efterbliven ;) Haha, ska dit som utbytesstudent i 1 år. Kimberlie åker också om du inte visste det, men hon åker till sin släkt :)

2009-06-25 @ 00:47:23
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0