by anna:

Jag känner att jag inte har något intressant att berätta idag. Vi var i Rågsved med några kompisar. Så. Klart. Det var vår dag eller kväll rättare sagt. Juste vi besökte berget igen. Jag och Enyo alltså.
Härligt att sommarvädret börjar titta fram. Det var på tiden. Vill kunna använda min sommargarderob, det är mycket roligare.
Känner mig lite stressad. Har inte tagit mitt första dopp än, . Haha, Vädret har ju ändå svikit sommarbaden..tills nu. jag har inte ens köpt en bikini. Det är där problem number 2 tittar fram. Jag är broke. Helt broke. Jag äger väl några mynt. Inte kul. Att få vänta 3 dagar på pengar känns som en evighet....
Meeen ska inte klaga (vilket jag i och för sig redan har gjort). Ska sova istället. Enyo har lovat mig att väcka mig klockan 11 imorgon. Vi får se hur det går. Jag brukar gå upp klockan 15:00, och ska gå upp 11:00. Hur stora är oddsen att jag vaknar ?

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver aldrig kimberlie?

2009-06-22 @ 05:34:47
Postat av: anna

Hennes dator har pajat, hon skriver när den är tillbaka från lagning :)

2009-06-22 @ 12:01:12
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0