by anna:

Jag tror faktiskt jag ska gå och lägga mig snart, är rätt trött efter att ha tränat dans i 2 1/2 timmar. Ja, vi ska ha uppträdande igen. I husby igen, men inte med samma koregrafier och story igen...
Jag tycker faktiskt det är roligt att vi har en brand new story, det är roligt med lite variation.
På torsdag blir det, skriver mer om det när jag vet mer om det. Efter träningen drog jag till donken med Bim, där träffade vi på lite folk som gjorde kvällen lite (mycket) händelserikare. Hah.
Jag har faktiskt inget mer att skriva så lägger upp låten som jag har lyssnat på hela dagen, den snurrar nog runt i flera huvuden. Olagligt bra, helt sexig låt sådär :P

Juste, Kimberlie sa en rolig sak idag. Något i stil med:
"Jag skulle tycka om att bo i en källare utan fönster, och utan ljus för då skulle jag se allt mörker"
Det tyckte jag var roligt, eftersom att man inte ser någonting i mörker.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese


(Hoppas det är den riktiga originalvideon med rätt ljud och allt,
det har hänt något med ljudet här så jag chansar genom att tolka hans läppar när han sjunger.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0