by enyo: hemma igen - Paris med Urcil, Cedrine och Meyan Dödade, vill tillbaka! :( <3

herregud vad underbart det var där borta i paris! Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur det var, men ska försöka..
jag kan börja med att vi blev behandlade som om vi vore kändisar elr prinsessor, Vi fick mycket VIP behandling, tex gratis mat på resturangen KFC typ varje dag (elr rättare sagt när vi ville) bara  för att vi är dom vi är.
jag ska inte ljuga men vi orsakade trafik, bilarna stannade mitt på vägen för att bara prata , vi alla 4 ( jag Urcil cedrine och ameyo) blev verkligen pumpade med luft, man får verkligen mycket bättre självförtroende där. Människorna var så sociala. haha jag fick oxå ett filmerbjudande en dag när i gick på stan.
Anyway, resan kunde inte bli bättre, från att bara chilla med grabbarna på gården till att festa och clubba sönder oss. Ah vi clubbade, och det var verkligen kul!
Vi shoppade inte så mycket som jag trodde att vi skulle göra, istället var vi mycket mer med det underbara folket där, vi åkte inte heller till eiffeltornet , men det gör vi närsta år bara för vi är tillbaka nästa år!
Saknaden är redan enorm, vill bara tillbaka!
man märkte verkligen så fort vi kom bland svenskt folk hur otrevliga svenskarna är genfört med dom där borta.. hå vill inte stanna i detta land .
det ända jag har saknat är vännerna




Kommentarer
Postat av: Anonym

åkte ni dit utan vuxna? ;)

2009-07-23 @ 12:57:10
Postat av: Anonym

ja det gjorde vi :)

2009-07-23 @ 16:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0