by enyo : min dag

Tjenare!
jag hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra. Jag ska ta och berätta lite om min dag.
jag urre och meyan drog iväg mot stan för att äta middag och bara snacka , det var gott och mysigt! Därefter åkte vi till skärholmen, köpte skor och ett par handskar.
senare på kvällen mötte jag freddy och åkte ch träffade ibbe, som man inte har träffat på hela sommaren så det var roligt att träffa han, han har alltid mycket att berätta om. Anyway, vi gick hem till cynthia ett tag och sen till freddys lägenhet i kärtorp med james, där tog vi bara det lugnt.
Imorgon sägs det att det ska bli varmt! ooh vad skönt :D
/ One Love, Er Enyo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0