by enyo : hej på er

somnade till lite på soffan , men nu när jag bara skulle logga ut från datan piggnade jag till och fastnade här framför skärmen ..
Dagen har vart ganska lugnt. håå vad jag hatar att varje natt sitta och vänta på dessa tunnelbanor som typ kommer var 4:e timme,(lite överdrive)t men får vänta så jävla länge!! alltid ska det vara massor av förseningar till just mitt tåg mot skarpnäck. Och från och med idag ska jag sluta lyssna på anna när hon säger att jag ska gå till skärmabrink istället. Det där var så jävla läskigt, den där skogsvägen, hå! plus att vi hörde en hund som var instängd i bagageluckan i en bil, skällde som fan, så jag kan redan nu säga R.I.P till denna hund :S .
aja , har inte nått  mer att skriva just nu , återkommer kanske senare / One Love, Enyo Teiko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0