by anna: säng, tv, mobil och dator på samma gång. Naaaajs !

Hallojsan.
Nu är det bara 6 ynka dagar kvar till den stora dagen. Höhö.
Igår drog mamma först upp mig klockan kvart över elva (!!!), tror att det är anledningen till min huvudvärk. Har märkt att jag får ont när jag inte får min sömn...
Vi åkte i allafall hem till mormor och morfars place, ännu tommare den här gången. Snyft. Vi åkte till mediamark och jag fick en laptop. YÄÄÄY. En för tidig födelsedagspresent som jag kan ta med mig till USA ! And guess what. Jag bloggar från den nu. Hihi har varit duktig och koplat in modemet i det så nu ligger den kablar över hela golvet. Det tar dock lite segt att skriva, är jättedålig på att skriva på laptops. Hihi.
Efter maten och allt åkte jag och mammsen hem, och jag åkte till Solna. Där kollade vi bland annat på två filmer. The notorious BIG movie och en annan komedi. Rekomenderar den jag nämde först !
Nu ska jag återgå till mit samtal med gossipmrwet ! Haha. Peace !

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese lovely

My new love. Kanske inte världens flashigaste, 
men den har 8 timmars batteritid och allt. Skitbra till långa tråkiga resor.
Huvudsaken är att den är bra :)


Tuuung och sorglig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0