by anna: nere

Dagen började med att jag fixade visumfoto med Enyo. Vi shoppade lite och gick sedan hem och åt (!) Inte på Burger King alltså. Efter det träffades vi igen. Vi mötte upp Mrwet, Aisha, Ameyo och Sofia och satte oss i Smedis. När det sedan började blixtra  var jag och Enyo de enda som vågade stanna kvar. Vi satt och chillade, snackade girls stuff ni vet :)
Kom hem glad, men nu är jag rätt nere faktiskt. Alla bara lämnar den här världen känns det som. Det känns som att det är större chans att dö tills man blir gammal än att överleva. Michael Jackson, hans storhet går inte ens att förklara, och nu är han borta. Död. Det känns riktigt dåligt faktiskt. Hans minnesceremoni var väldigt sorglig, men han blev säkert glad när han såg den från himmlen någonstans. Hoppas han sjunger lite låtar för Therese och de andra där uppe...
Att det blir sista dagen med Enyo på ett år idag är inte heller kul. Usch ! Nu vill jag inte skriva mer, slänger upp några bilder från dagen, as usual.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese hjärtat

 
Gråa slitna jeans Bikbok 99:-, Svarta mönstrade tights 49:-
 
Tyckte det var roligt att Enyo verkligen inte kunde hitta tunnelbanan
 
Jag och Enyo / Jag och glad Mrwet

Snygg pose jag la

Kommer sakna dig

Den här bilden vill jag ha på väggen. Haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0