by anna: last day

Sista dagen i Sverige såg ut såhär för min del.
* Vaknade tidigt
* Packade
* Åkte till lilla Kimberlie och sa hejdå till henne och henns familj (hämtade också min dator där)
* Åkte och tog farväl av mormor och morfars älskade hus, och åt middag där
* Packade mer
* Åkte till stan med Dayhana och Mrwet för att byta en present till värdefamiljen. Trevligt att vara med de även fast det blev så kort. Sorgligt avsked dock ...
* Packade mer
* Mötte Lisa, Thumandi och Melinda och vandrade runt lite för att sedan ta avsked ;/
* Gissa, börjar på packa och slutar på de

Jag tycker att jag hann med rätt mycket. Nu ligger de två proppade väskorna där ute i vardagsrummet. Nästan klara (det finns alltid lite saker man kan stoppa ner i sista minuten) Jag ska gå upp om 2 och en halv timme. Kanske ska ta en liten tupplur :) Jag åker snaaaaaart. Shieeet.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese luv


Jag och lilla Kimberlie pimpade hennes tangetbord lite :)

My freak
 
Lilsiz !

Sorgligt avsked ;( <3

Älskade tjejer

Hahah

Hååååå, I´ll be missing u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0