by anna: lång dag !

Jag vet inte hur lång den här dagen har kännts (gårdagen rättare sagt). Jag blir helt förvirrad. Det har kännts som typ 3 dagar helt seriöst ! Beror nog på att jag gick upp klockan halv sju. Skulle vara på ambassaden klockan 08:00. När det var klart så fick jag gå från ambassaden till NK för att hämta min väska av mamma. I REGNET ! Inte kul. I väskan låg nämligen mitt sl-kort så kunde inte ta bussen...

När jag kom hem satt jag vid datorn, tjockade mig framför tv:n och sedan somnade jag rätt snabbt. Det går inte att bara sova i 2 timmar på en natt ! Man förvandlas till en zombie.
Snacka om att man har vridit på dygnet ! Blev helt stressad efter ett tag när jag hade kollat på tv jättelänge, men sedan slog faktiskt tanken mig att vid den här tiden brukar jag inte ens vara uppe.
Jaja på kvällen umgicks jag med Abeal och gänget hos en kompis.
Jag vet inte vad det är med mitt huvud. Nu gör det ont igen. Får ont av den lysande datorskärmen så nu avslutar jag.
Jag har absolut inga bilder att "slänga" upp från dagen. Slänger upp något annat istället..

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese sweet

P.S det har gått 1 dag och jag har redan saknat Enyo, utan att ljuga. Det funkade när hon var iväg och jobbade, men nu är det jobbigt. Jag vet ju att jag inte kommer se henne på 1 år den här gången :(((


Vill ha tillbaka Enyo, vill ha tillbaka solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0