by anna: skrattretande dag

Allåh där, anna här (:
Jag förstår inte varför jag jämt är så fucking sömnig. Har hört att man sover sämre efter 00:00 än vad man gör innan & att man bara blir segare av att sova på dagen. Det kanske ligger något i det. Hur som helst måste jag lägga mig snart asså. Jag gäspar sönder mig.
Dagen eller gårdagen eller vad jag ska kalla det blev, K-N-A-S haha KNAS ! Haha, but i don't mind. I like action, för det mesta ^
Jag ska inte läcka för mycket nu känner jag, haha eller vad säger ni Enyo & Hermona ? Det är vi ju ändå rätt bra på HAH !
Ni får några nyckelord, fest, fönster, no lifers, bråk, kaos, crackad "civilare", tabbe, snöbollskrig, smörare.
Haha, BRA start på sportlovet (?) men whatever, nu har jag iaf proppat i min hjärna med fler galna minnen som jag kan garva åt !
Imorgon blir det dans i high heels, oh god. Maybe i just should say good bye 2 my legs right now ? :S

one löööv
laaater <3

p.s grattis till sabina igen som fyllde år igår (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0