by enyo : trött

förlåt förlåt förlåt M3:es käraste läsare, jag har tyvär inte haft tid att skirva, det får vara min ursäkt! haft mkt att göra.
ja anna beskrev mina känslor oxå på alla hjärtans dag kväll, var skit irriterad när jag kom hem -.-
anyway , jag har nästan precis kommit hem från dansen , elr har hunnit äta och sånt då menmen haha våra danstränare bestämde att alla vi flickor ska ta med oss klack tills nästa träning (typ ett måste) Så vi ska tydligen dansa i klackskor, hur ska det gå för lilla enyo ? men jag ska bara ha ca 5 cm höga, det får duga.
Just nu är jag jävligt trött (ursäkta mitt språk) och vill bara gå och lägga mig, känner mig helt hängig, börjar bli sjuk förskyld och halsont, får hoppas på att jag är frisk till lovet iaf! Btw är det någon som ska på infinity på lördag ? (solnafestern)
det var allt jag hade att skriva för idag, min säng väntar på mig, vill bara lägga mig i den och låta drömmarna ta över verkligheten , men först ska jag ta en snabbdusch men säger redan godnatt på er sötisar! / Enyo Teiko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0