by enyo : The Patron (fest i älvsjö)

..Skrev inte om hur min lördag blev igår, men kom hem så sent . det får vara min bortförklaring (:
Men jag åkte till festen i älvsjö (the patron) med lisa laura och annika , där mötte vi anna sara och fanny .
sen satte vi igång och festa, men var inte hype alls eftersom jag inte tyckte festen var nå bra men vi stannade till slutet vid 1 tiden , men vi missar tåget så vi väntade ett tag på nästa , jag anna ameyo åkte till gullmars med abel&abel som skulle äta där , vi satt där ett tag och missade tub efter tub (tub=tunnelbana) men till slut kom vi där ifrån , var hemma vid halv 4 tiden , somnade nästan direkt när vi kom hem . och idag har jag bara tagit det lugnt . skulle egentligen till stan med ziz men orkade verkligen inte , som  sagt orkar jag aldrig göra något speciellt på söndagar . Imorn är jag ledig från skolan , Jippiie :D // jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0