by enyo: vad kan tröttheten bero på ?

..Nu är äntligen är helgen här! . men vet ni vad , jag har ju skola imorn också (på en lördag) -.- öppet hus , så måste upp rätt så tidigt ändå :/ . Menmen det är bara i några få timmar.
Jag är verkligen skit trött , varför vet jag inte . Jag som gcik och la mig vid 22 tiden men ändå var det skitsvårt att komma upp idag. Hmm.. vad kan tröttheten bero på egentligen :/ ?
Men vi är lediga på måndagen så ska sova ut då! skitskönt med en ledig dag,
Idag ska jag först till stan med anna och sen vid 19 tiden har vi träning, ska äntligen dansa dancehall! :) det var ganska länge sen, hade exstra långt lov med dansen, så det blir kul att träna danshall igen , det var allt jag hade att skriva / jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0