by enyo : fredag = helg! :D

Ja veckorna går så j*vla snabbt, nu är tordagen äver och vi går in på en ny dag, fredag alltså :) och fredag betyder helg, asso fiifan vad SKÖNT! älskar helger så mycket . Vad ska alla ta och hitta på i helgen då , gå på the patron ?
det ska iaf jag , för er som inte vet vad det är så är det en fest i älvsjö helt gratis.
Jaja är iaf galet trött nu, efter skolan idag så tränade jag basket i frysen, det var åratal sen fan! menmen min vikt håller på och ökar , haha så måste börja träna till sommaren (a) men grejen är att jag har dans på torsdagar oxå . så vet inte hur det ska gå till , vill verkligen inte sluta på dansen . men jag får se hur det blir..
haha jag är så trött , somnade på SO:n flera gånger idag i skolan , har varit helt slut hela dagen. Ajuste vi hade ju nationella i svenska idag . Det gick sådär.. kunde gått mycket mycket bättre iaf!
Men nu snart ska jag faktist gå och lägga mig, har börjat gå och lägga mig tigigt på vardagarna nu förtiden . behöver verkligen min sömn,  elr det blir så att jag ligger där i sängen och bara tänker på allt, livet. så det tar ett tag innan jag egentligen somnar. okej nu kom jag in på ett dåligt samtalsämne så jag tar och slutar här innan det blir katastrof /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0