by enyo: äntligen hemma

den här torsdagen började med att jag och anna jobbade till 4 i nacka (morbrors affär, klädlager) efter det åkte jag hem fixade mig och sedan mötte anna, massor med otur hände på vägen till solna, men till slut kom vi fram vid halv 10 tiden, där mötte vi alla flickorna plus abel o gänget, chillade där i hallen som var öppen, men till slut kom vakterna och slängde ut oss, sedan bar jag anna abel och kervens iväg till medborgarplatsen bara för att äta på BK, men bestämde mig där för att ej slösa cash (DUKTIG ENYO!) så det var bara abel som åt. efter det rullade vi hemåt, kom hem för inte så länge sen. Det var min och annas dag kortfattat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0