by enyo : 3 februari / Meagan Good

hejsan , ja nu är första nationelle delen i svenska över . det var rätt så svårt! :/ jag var helt stressad och märkte att jag hade missat en viktig fråga precis när tiden var ute , så jag fick ta och skriva den på några sekunder. jaa, sen nu på torsdag har vi 9:or ett till sveska, skriva en uppsats. menmen haha ska byta ämne. orkar inte skriva om tråkiga prov -.-
ja har inte skrivit på länge, i helgen var jag på streetstar . det var kul faktist . iaf efterfesten :) . i söndags var jag bara hemma och tog det lugnt, städade o fixade grejor. haha det var skitskönt, söndagar är så underbara . haha 
anyway idag ska jag på 08-match i frysen, men vet inte rikigt om jag orkar (?) 
men jag går nog dit ändå , med kimberlie och simona / det var allt jag för tillfället ,  jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


 
meagan good, så vacker! skådespelare . ni som inte har sett
filmen waist deep måste ta och se den, den är så bra! :D 
den kom ut för ganska länge sen , men ändå! :)
hon är med i Saw V oxå, har inte sett den än, men får ta och göra det snart.
och mångamånga fler filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0