by anna: knasliv

Anna här :)
Det låter såhär varje dag, men den här dagen blev också knas asså.
Mitt liv är nog knas, fast vi hade det kul i alla fall & det är det som krävs. Nya minnen med, Enyo, Sara & Fanny är alltid roligt att tänka tillbaka på sedan (;
Jag lägger bara upp några bilder från dagen.
Förresten, är det någon som vet var man kan köpa högmidjade jeans kjolar (med hänsyn till att jag bara är 15 sommrar & inte har så mycket pengar), helst mörk med knappar i midjan ?
I REALLY WANT ONE OF THOSE GOODIES !
Holla at me if u find one !
Jag tror inte det finns så mycket mer att säga asså.

one lööv
laaater <3


1. Helt hemsk bild på jobbet, men alla kom med iaf.
2. Haha Enyo  i alla väder (även i sina störda stunder som på bilden)
3. På väg ....
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0