by anna: streetstar

shoooo ! anna, med värkande fötter här . -.-
idag så väckte mamma mig kl 10 & påminnde mig om att jag skulle vara funktionär.
jihoo, vi samlades vid kvart över tolv & jag var klar vid 4. jag hade hand om stavhoppet. segt, verkligen. efter det drog jag hem till mormor & morfar och fixade mig & åt, det är mycket närmre än att åka hem.
klockan halv sju mötte jag enyo, lisa, melinda , thumandi & sabina i stan. lisa åt snabbt sin älskade el maco hamburgare och sedan bar vi oss åt till solnahållet.
jag fattar inte varför det var så jävla dyrt att komma in på street star, 200 spänn !? helt sjukt. men whatever, jag betalade bara 100 kr som tur var för det var det enda jag hade på mig. jag "fick"en annans tjejs namn som går i skola i solna & då blev det billigare. tyvärr så bustade kassakvinnan enyo & dom höh.
det var roligt att kolla på tävlingarna till en början, sen blev jag lite rastlös.
det som verklgen var kul var the dancehall aaaaaafter party. höh, hype var det. sääärskillt jag och ameyo. asg* klart att det blir galet om man måste ta ut energi för två dagar (a) heh
men måste erkänna att i slutet var mina ben cementben & jag orkade knappt röra på mig XD
en annan rolig sak var att jag träffade en gammal barndomskompis, har inte sett han på typ 6 år så det var roligt :D
hoho, lyckad dag & fest, men iiiiinte värd sina 200 kr kaaanske 100kr. sänk priset, det tjänar ni mer på.
nu är jag iallafall hemma, trött & belåten

one löööv
laaaater <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0