by anna: fredag den trettonde...

hejpåer.
jag sitter här nöjd och äter min omtalade, älskade sockerkakssmet ! :)
igår var det ju skidåkning, det var jättekul.
minus var att vi kom en kvart försent till hemresan & lärarna blev lite sura. men skitsamma, dom hade ändå planerat att folk skulle komma sent.
det var faktiskt inte med flit heller, om inte enyo hade ställt sig eller puttat till min skida i ankarliften så vi ramlade. hade jag inte behövt ta av mig mina skidor och gå upp för liftbacken i snö som gick till mina lår, genom en skog till en svart backe som var hur brant som helst ! hahah, menmen det är ett roligt minne. jag kommer aldrig glömma hur enyo hängde sig kvar släpandes i liften upp till backens slut & hur jag fick sitta panikslagen och skämma ut mig & se ut som jag aldrig hade sett ett par skidor förut, haha aldrig !
jag har lite träningsverk i armarna, vilket jag är glad för. jag trodde jag knappt skulle kunna stå upp igår.
idag är det freeeeeedag, äntligen ! inte vilken fredag som helst, fredag den trettonde.. :O
jag tycker inte dagen har varit så otursam hittils, men vi får se hur den slutar...^
lägger upp lite bilder från igår också.

one löööv
laaater <3

  
hah, bussresa
 
i liften (:

Kommentarer
Postat av: yodit

fin blogg ;)

2009-02-13 @ 18:00:50
URL: http://yoditgirmay.blogg.se/
Postat av: anna

tack desamma :)

2009-02-14 @ 00:28:24
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0