by anna: blött

Hallo.
Jag har äääntligen tinat upp mig med en fet, skön, varm dusch ! Det behövdes verkligen.
Dagen började med att jag och enyo drog till stan, jag hatar mig själv för att jag köpte en hamburgemeny ! SLÖSERI på pengar ! Simona tittade förbi & sedan drog vi alla och mötte Sara i Solna. Där gick vi till ungdomscafét, där jag köpte en fucking kladdkaka som jag bara mådde illa av sedan ! Vi kollade i alla fall på film där ett tag.. tills ablarna förstörde allt.
När sedan cafét stängde var vi tvungna att gå ut of course, och vi välkommnas av snöbollar. Tjejer, killar, snö, ja ni förstår vart det ledde.
Så när vi gick ifrån Solna såg jag ut som en senil emogeisha (geisha för att min bulle var precis mitt på huvudet) som hade gått in i duschen och glömt kläderna på ! SNYGGT ? NEJ !
Fan att tjejer är så underlägsna i snöbollskrig, det går inte att vinna !? Jag vet inte heller vad som har hänt med min hand, jag har värsta uppsvulna strecket på den & det svider galet.
Jaja, är man med i leken får man leken tåla. Det piggade upp dagen lite i alla fall.

one lööv
laaaater <3


1.Made by Anna Picasso, me n'  nyo, riktiga survivors asså ! (hah and don't get me wrong, men tro det eller ej jag har mvg i bild ^)
2.I väntan på Sara, mitt roliga påhitt, det ska se ut som att enyo kollar på älgen :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0