by anna: fantasilös rubrik...

Shuu Anna här.
Jag tänker inte berätta om den här konstiga dagen. Den innehöll för mycket knas och för mycket otur. Så nej. Kanske Enyo berättar om den, kanske inte.
Jag hade hopp om våren, men kolla bajs, BAJS-vädret ! Det ser ut som fucking Antarktis ute ! Det är snart mars hallå, är inte det en början-på-vår-månad ? I min värld är det i alla fall det. Jag vill kunna gå ut, utan att frysa och utan jacka, shit vilken befrielse !
Aja, jag har inget mer att säga.
Till dig Tina Johansson, jag såg att du hade kommenterat Enyos inlägg, men eftersom att hon inte har svarat svarar jag så du kan få hjälp så snart som möjligt (a).
Klicka på den här länken, Lägg in musikspelare (Ipod) på din blogg. Där står det jättebra om hur du lägger in en musikspelare på din blogg.
Nu vet du, och jag får bättre karma. Peace !

one löööv
laaater <3


Hahah, på jobbet. Vi druknar i kartonghav (a)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0