by enyo: Ngongo-familjen är underbara

Hejsan ! Nu är jag hemma igen, klampade precis in genom dörren!
Vi tjejor från paris-resan spenderade vår dag tillsammans idag . Vi började med att åka till frysen (som var mitt andra hem för några år sedan), alltså jag var där 24/7 . Det var nästan helt tomt där så vi satte igång och spela lite basket tillsammans, efter det åkte vi till älvsjö badet eftersom att vädret var på topp där träffade vi Ngongos pappa som bjöd oss på foood, gott!
Vi åkte hem med han till deras hus, där lagade vi mat chillade och pratade massor av minnen , det är alltid lika roligt att vara med de! Och familjen Ngongo diggar jag hårt, helt underbara . nej cedrin and urre, nu syftar jag inte bara på er utan föräldrarna, helt tunga sådär :)
Haha dom är verkligen helt seriösa med att dom vill skicka oss till congo till nästa sommar :P Det skulle vara kul, men vill häldre åka till Ghana :)
Det var allt, Ha det bra ! GLÖM INTE --->hypenessroundtheworld.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0