by anna: helg

Dålig uppdatering jag vet. Förlåt ! Så här har min helg sett ut i allafall kortfattat.

one löööv
laaater <3


Fredag; Jag och Bim köpte glass och satte oss i kungsan. Härligt. På kvällen var vi med Shanice, Enyo och Jenny.
 
Lördag;
Jag, Enyo, Lisa, Thumandi och Bim bestämmde oss för att grilla i flaten. Det blev jättelyckat bortsett från blåsten och de jävla måsarna. Vi bunkrade upp med hamburgare, chips, läsk och marshmallows. Kvällen slutade med att vi bunkrade upp med ännu mer godis, läsk och popcorn med Lisas goda "karamellsalt" och kollade på Promnight hemma hos Lisa som var ensam hemma. Jättebra skräckfilm. (Kimberlie var skiträdd)

  
Söndag; Gröna lund. Proppat men kul. Insane var bäst ! ÅK DEN ! Jag tjockade på mig som fan, men det är gröna lund tradition. Pommes, sockervadd, donuts, nappklubba, donken. Najs (?)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0