by enyo: Ett mirakel räddade dig

Dear blogg!
nu äntligen skriver jag igen, det ända jag har att skriva just nu är hur tacksam jag är att gud gav dig en andra chans

Ameyo Marie Teiko -  I love You
måndag, den 27:e april 2009 glömmer jag aldrig, även fast jag vill, så kommer jag aldrig att glömma denna dag!
 jag trodde att jag hade förlorat dig, att jag aldrig mer skulle kunna prata, skratta, gråta och inte heller tjaffsa med dig. Den känslan som jag hade just då vill jag aldrig mer känna av igen. Du skrämde livet ur mig, inte bara mig, utan hela din familj och vännerna som älskar dig. Jag höll på att bryta ihop helt! Det finns ingen på hela jorden som kan veta hur tacksam jag är för att du finns kvar här hos oss idag. Du fick mig att börja tro på att mirakel verkligen finns, detta var ett stort mirakel!

det går tyvär inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig, om du skulle fösvinna skulle jag aldrig kunna gå vidare i livet  igen, aldrig!
Jag älskar dig, Mitt eget kött och blod, min lillesyster, mitt liv!

PS: För ni som inte vet hela sanningen om den dagen , gå inte runt och bygg på detta rykte som redan pratas runt i allas munnar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

gud va fin text enyo. helt sant vi tackar alla gud! big love to both of u<3

2009-05-02 @ 23:45:35
URL: http://idjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0