by anna: slut på helgen

..och det betyder att det "riktiga" påsklovet är här ! Najsnajs !
Söndagen blev en chilldag as usual. Var hemma hos mormor och morfar. Läste mest svenska boken om en jude och hans familj under andra världskriget. Skithemsk ! Det värsta är att den är sann..Att sedan ha dom hemska minnerna med sig resten av livet är ju också helt hemskt !
Även fast vädret inte var så bra idag gick jag utan jacka. Hade bara min lila stor tjocktröja på mig. Det kändes helt befriande, och jag hoppas verkligen att det inte blir vinter igen innan den riktiga vintern !
Söndag 5/3 1993 och1994 föddes Fanny och Segen till världen. Jättegrattis igen till er !
Det finns inget mer att säga. Vi får se vad som händer imorgon, eller snarare idag...

one löööv
laaater <3

 
Dom här köpte jag i fredags på rean.
79,50 :- Gina tricot
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0