by anna: igår

Först var jag i stan med my lovely grandma. Vi köpte mönster och tyg till min balklänning. Det blev en mellankort, tub och balongklänning. Färgen blev något lilaktigt. Allt gick på 400 ! Billigt va ? I affären går det på minst 1000 kr. Det lönar sig att sy hemma. Efter det så fick jag mitt "påskägg" av mormor. Ett par skor, ett par blåa jeansleggings och ett par höga jeansshorts. Thanku <3
Efter vi hade vart på stan och jag och mormor hade gått skilda vägar, så skulle jag egentligen grillat, men vädret fuckade allt. SVINKALLT. Anyway vi åkte hem till Bernie och chillade lite, "grillade" där hemma i ugnen istället, och väntade på att det skulle bli kväll.
På kvällen drog vi till en fest i hb, men jag och Enyo drog hem rätt snabbt.
Det var min dag. Snart kommer Enyo hit, och ikväll ska jag träna. Sedan kanske det blir älvsjöfesten/grejen eller vad jag ska kalla det, vi får se. Peace !

one löööv
laaater <3


Jeansleggings med fickor och allt (knallblåa i verkligheten) 399:- Salt
Rosa skor 199:- Urban streetwear

(lägger upp en bild på shortsen senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0