by anna: härlig start på april

Nu jävlar, nu är våren här på riktigt tror jag ! Vilken glädje ! Jag älskar våren ! Man blir så glad, och det är inte för svettigt och inte för kallt ! Lite varmare och knoppar på träden, perfect ! Gladast blir man väl för att man vet att sommarn är påväg. Of course har alla årstider har sina mysiga egenskaper, men sommar är nog ändå bäst. Vår och sommarkläder, oooh luv them 2 !
Idag fick jag faktiskt ta av mig skinnjackan, eftersom att det blev så varmt. Det kanske berodde lite på att jag tränat och redan var varm på grund av det, men ändå ! Det var ju faktiskt svinkallt förra veckan, och snön försvanna först för några dagar sedan. Rubrikerna säger till och med att påsken ska bli jättevarm, och 15 grader redan på fredag. YÄÄY ! Think it's time 2 buy sunglasses !
Så snälla, tryck in era tjocka fjällräven, goose, vinterjackor långt in i garderoben nu och visa att ni också känner vårkänslor ! Med denna kommentar avslutar jag detta våriga, glada, inlägg !

one lööv
laaater <3

Ps. Jag hoppas verkligen att det var ett aprilskämt när de berättade att Jakob har blivit sparkad på vakna med The voice idag. Annars blir jag jätteledsen. Lika ledsen som när de bara bytte ut personerna på NRJ in the morning. Annars då, hur gick det med era aprilskämt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0