by anna: 30/4-09

Tiden bara flyyyger iväg och det är redan valborg och slut på skolveckan.
Den här skolveckan har varit annorlunda, och det enda jag har tränat är dans. Har inte pallat något mer. Det har inte blivit så mycket skola eller hemma heller menmen (tur att jag har haft Enyo med mig, det blir så mycket lättare då). Har haft andra viktigare saker för mig, sånt som går före allt. Det gör det verkligen. Jag har faktiskt skitit i det mesta den här veckan, förutom dig Ameyo. Livet är oförutsägbart, för oförutsägbart vet jag nu. Jag tackar gud för änglavakten han har gett dig. Du är så stark, jag beundrar verkligen din styrka och klokhet ! Glöm inte att du är älskad av så mååånga personer. Jag är en av dom !

...Back 2 valborg. Vad har ni för planer ? Vi får se vad som händer för mig, ni kanske har märkt att jag är en dålig planerare. För mig är det "jag tar en timme i taget" som gäller och inte "jag tar en dag i taget". Höhö. Jag hoppas kvällen blir lyckad.
Simma lugnt ! Peace !

 
Anna idag, har till och med plattat håret :D

one löööv
laaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0