by anna: 23/4-09

Nationella prov i matte. Det började min dag med. Först fick jag hjärnsläpp, sedan gick det bra, och när provet var slut kom jag på att jag nästan måste ha gjort allt helt fel. Slarviga fel. FYFAN !
Aja, skitsamma. Det är när resultaten kommer jag kan börja klaga (eller jubla) på riktigt.
Efter provet hade vi vanliga lektioner även fast vår klass betedde sig som djungeldjur. Sista lektionen fick vi gå ut och städa i det fina vädret istället, vår lärare insåg att vi var för trötta för att göra något annat och inte ens det kunde vi göra seriöst.
Efter skolan följde jag, Kimberlie, Enyo och Linda med Fannö för att ta hål i tungan. Efter mycket ringa-föräldrar-för-godkännande-problem löste det sig och Fannö fick göra sitt lilla tunghål, med maaaassor av åskådare. Uuuusch vad jag tyckte synd om henne ! Det såg ut som att det gjorde jätteont på henne (+ att hon nog fick lite ont i handen pga av att jag tröck hur hårt som helst). Menmen, nu är det gjort och det slutade bra.
Sedan blev det SAW 3 med Nyo och Bim hemma hos mig. Det var min dag.

one löööv
laaater <3

 
Hoppa hopprep på rast
 
Bim verkar tycka det är kul att städa och Bim på slottet
 
En nervös Fanny och en Fanny med hål i tungan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0