by (sjuk) anna: "pimp my blogg"

ja rubriken talar sanning, jag är sjuk & fick inte gå till skolan idag för moder jord.
jag har varit hemma hela dagen, typ hostat upp hela min magsäck :) najs*
man blir verkligen mycket bättre av att vila, nu är jag pigg igen :D
men iallafall. jag trodde att jag skulle hinna med jättemycket idag, städa rummet, städa morres bur, kolla gymnasium, svulla onyttigheter framför en tecknad film, fixa bloggen etc.
men neeeeeeeeeeeeeeeeeeej tiden går hur snabbt som helst ÄVEN NÄR MAN HAR TRÅKIGT !  det har jag upptäckt idag. jag hann svulla (mormor & morfar kom förbi med godis, chocklad, chpis och maaaassor av läsk -thanku <3), men inte framför en gammal tecknad film. nej jag svullade framför datorn medanst jag har klurat ut hur man fixar bloggar lite.
så, jag har pimpat upp mtrees blogg lite, va tycks ? :)
jag orkar inte skriva mer, är hungrig väntar på min kebabtallrik som mamma ska köpa :)
peace, <3


Kommentarer
Postat av: Soouw

Din har blivit fett fiin :D <3

2008-11-21 @ 18:52:55
URL: http://kacensoouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0