by enyo; tråkar -.-


Shululu , how ya'll doin' ?
Ja idag har jag faktist varit hemma, hade skit ont i huvudet när jag vakna och var skit trött, så ja pallade inte gå till skolan :P , men det är bara andra gången på den här terminen jag är borta faktist :D men jag missade iaf inget i skolan, alla lärare var typ sjuka (:
så idag har ja sovit sovit sovit, sen vart inne på datan lite (tittat runt på olika gymnasium) ja har verkligen ingen jävla aning om vilket jag vill gå i, men jag tror nog jag ska välja sam ekonomi, men de är inget jag är helt säker på. Sen har ja tittat på TV städat och pluggat lite , sen har det varit lite bråkit i den här hemma, skit jobbigt!

Så nu sitter jag här, haha lyssnar faktis på Lil Wayne feat. Robin Thicke - Tie My Hands (new 2008)som charlie rekommenderade c(:, haha den va tung faktist!:D men ska packa träningskläderna nu, så ja inte behöver göra det imorn på morgonen så ni får veta mer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0