by enyo teiko; tänka säg att det är skola igen :/


Shululi mina käraste! <33
håå , tänk att höstlovet 08 har paserat förbi och skolan har börjat igen :/, lovet gick så j*vla snabbt!
usch, verkligen för snabbt. Men sånt är livet helt enkelt. Det är skolan som gäller nu. Har två facking prov den här veckan, Ursäkta mitt språk men jag blir så galen med alla dessa prov, skit jobbigt.
haha ajuste, ni kommer ihåg veckan innan lovet när det var så stressigt med det där so-provet som jag hackade på hela tiden. (parskrivningen ni vet) hah, jag och kimberlie lyckades faktist få till vårat vg, det trodde vi aldrig eftersom vi hade missat en fråga och inte hade pluggat så mkt, det var den goda nyheten jag hade om oss:) haha.
Obama eller McCain, Obama eller McCain, Obama eller McCain, Obama eller McCain?! Presidentvalet i Usa 2008, det hör man på radion och tv:en 24/7, haha vem röstar ni på då? Jag håller mig på BARAK OBAMAS sida iaf, han kommer spikat vinna valet imorgon, america's first black president (a) haha, svaret får vi veta under natten till onsdag, det är då allt avgörs, det blir spännande faktist.
jaa, nu sitter jag och lyssna på Beyoncé-if I were a boy, helt tuuung! tycker jag iaf, så klaga inte :)
min måndag har varit chill, skola, ut, hem (Klara va hemmos- teiko) sen bara chillat.
men jag återkommer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll <3

 
(ni får inte glömma M3:es kimberlie,
det är de att hennes internet inte funkar 
hon ska instalera det i veckan,
 så vi får se om hon börjar skriva igen.)

Kommentarer
Postat av: Emelie

fin blogg ni har :) <3

2008-11-04 @ 03:56:24
URL: http://stellaemelie.blogg.se/
Postat av: enyo

haha tacktack emelie :) ni har oxå en fin blogg (a)<3

2008-11-04 @ 16:18:55
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0