by enyo ; Gymnasiemässan hela dan typ ?

Blablabla många timmar på gymnasiemässan , don't ask me why.. :)
.. sen stressade jag sabina anna daisy och rosita från mässan till dansträningen , kom lite förstent -.-
Det var lite annorlunda träning idag, bilder kommer imorn får man hoppas..
efter det taggade vi
( Thumandi, Melinda, Lisa, Ameyo, Urcil Agnes o Sabina) till skanstull-donken och åt ,
 fast jag köpte bara en glasstopping (a) som sagt pallar jag inte kasta bort pengarna
på all jävla skräpmat jag äter (a) så jag nöjde mig med en 10kr glass :D
sen åkte vi alla hemåt kom hem runt 9 halv 10 tiden,
orkade inte gå ut så det blev ingen sen fredag för mig idag , skitskönt (:
 OCH NU ÄR JAG BAJSTRÖTT -.- Så sov så gott allihopa, nattinatt .
 ni får veta mer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0