by enyo; fredag idag blir det dancehall med DING DONG

MEN SER MAN PÅ , ANNA HAR SKIVIT :O :D jaja iaf nu sitter jag här hemma har precis bytt om till träningskläder och sånt , ska på träning . ska möta bim när som helst . och direkt efter träningen ska jag ha en till träning , med DIING facning DONG! :D you heard me jamaicas bästa . (: hihi . som ni redan visste dåra , men ändå haha :) ska ta massor av foton , efter det så får jag se, finns skit många fester , idag .
som anna sa förut . antingen händer allt på samma gång, fullt upp . eller så händer ingenting. och just idag ska allt hända på samma gång , träning (sista för den här terminen) sen dingdong saken , och sen har folk frågat mig om ja kan komma på olika fester . plus att anna åker till åland idag . haha ja , men jag skriver mer sen på kvällen/natten om jag orkar så får ni höra om min "kuliga" dag. jalla ska tagga nu ni får veta mer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0