by enyo ; lördag n' söndag

hejhej , vaknade precis, jag vaknade av bull lukten så gott, mamma hade bakat bullar, perfekt tajming att vakna. :D skitgott. jajaj ni ser att jag inte skrev  igår om lördagen, men berättar den dagen för er idag istället. (:

lördag:  först åkte jag in med anna till stan, skulle möta en tjej efter det åkte vi hem till anna för att hämta saker. jag frös nästan ihjäl så jag var tvungen att åka hem och byta kläder och jacka :) där hemma var ameyo med sina kompisar, bella cecile aisha och urcil, haha var där ett tag. Cecile fick mig att börja asgarva haha hennes röst är farlig fan , efter jag hade slutat garva stressade anna mig fett mkt, då menar jag galet mkt :) haha , säg inta att jag har fel anna .
jaja så vi skyndade oss till tuben åkte till stan och mötte kära emelie och stella :) vi åt på BK (burgerking, för dom som inte hat förstått förkortningen än) sen när vi hade tjockat klart gick vi upp till lava (kulturhuset) det var Fight Night  Rap-Battle. Vi stannade där ett tag sen åkte stella och emys hem. jag och anna började rulla till tuben, vi visste inte vilken fest vi skulle gå på , den i tyresö(villafest) eller vällingby (lokalfest) . till slut åkte vi bara mot vällingby eftersom folk sa att det skulle bli tungt där, men det stämde inte så bra. den slutade skittidigt, typ vid 12 ?, fan att vi inte åkte till villafesten :P menmen sen börja vi rulla hemmåt, så kom hem vid 1 tiden sen var den dagen slut :)

idag ska jag bara ta det lugnt, på dagen ska jag göra alla läxor, städa och sånt, sen ska jag passa mina småsyskon så mer får ni veta om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0