by anna: helt fuckin' exhausted (:

minaaaaaaaaaaaa beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen och föööööööööööööööööööööööööööööööötter. min hjääääääääääääärna min krooooooooooooooopp.
dagens upptäckt: gå inte på en mässa i 7 timmar när du inte är helt frisk.
jag hade önskat att någon hade varnat mig om det innan jag gick. nu mår jag skit igen. tråkigt men sant.
jaja, hur har min dag varit då ?
helt okej faktiskt (bortsett från mina äcklel bakterieinkräktare som försöker ta över där inne i min kropp), drog till gymnasium mässan , framme 10.
gick runt och leta information seriöst, till 14:00/15:00
gick runt helt oseriöst satsade på att vara social istället, till 17:00
åkte till dansen, kollade på eftersom att jag är sjuk.
19:30 åkte jag till västberga, kollade på mitt lag som spelade matcher.
scary place, in the middle of nowhere liksom.
21:30 var matcherna slut, hemma vid 22:30 och här sitter jag då, har precis ätit min middag. HÄRLIG DAG !
mina rutiner är ju perfa också, 
jag vill sova, men på sängen ligger alla mina 10000000000 gymnasiumbroschyrer. najs. fan jävla politiker eller vem fan det är som bestämmer över det hära, här är ett tips. stäng alla gymnasium i stockholm. och satsa på ett enda gigantiskt istället. skitbra, inga jävla val och ingen jävla gymnasienoja ! min hjärna är på topp :)
laaaaaaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0