by anna: besökte framtiden

shuuuuuuz !
nu är jag hemma, trött, men hemma.
HEMMA FRÅN FINLAND förresten, finland hör åland till. MEN dom vill hålla till sverige (; ser man på, alla vill ha sverige ;D skojar. hahah, ser att enyo har varit en liten skryyytmåns här "och sen har folk frågat mig om ja kan komma på olika fester ", du är så poppis enyo :) hähä, jag var bara tvungen (a)
jaja, tillbaka till wannabe sweden landet .det blir liksom en annan stämming i laget när man åker på cup eller något sånt där ! det var jätteroligt där, mycket skratt och lite sömn (: jag har vart i framtiden ska ni veta, för vi ställde fram klockan en timme, slå den du ! vi gick upp klockan sex svensk tid idag, häärligt. menmen, silvermedalj fick vi iaf, bara för att skryta lite. meen, jag har inte tagit en enda bild. har varit för upptagen faktiskt. så inga bilder till mig eller er. :(
jag måste säga att jag är avis på er som fick dansa med ding-dong menmen, jag hade också kul som tur var, annars hade jag blivit assur !
...men jag måste bara berätta, på färjan tillbaka hem så var det typ 20 olika familjer som kände varandra, araber tror jag dom var. dom TOTALBOMBARDERADE taxfreen ! dom var som djuur, skreek och slet i varandra sprang och hade sig. jag driver inte, som taget från animal planet ! herregud, det värsta va att dom köpte snusraddor för tusenlappar ! T-U-S-E-N-L-A-P-P-A-R ! observera plural altså inte bara en tusenlapp utan 2-3 stycken. inget mot araber men det där va crazy !
jaja nu har jag varit historieberättare ett tag, nu avrundar jag.
laaaaaater <3

PS. TÄND FÖRSTÅ LJUSET GOTT FOLK, FÖRSTA ADVENT ÄR HÄR (redan...) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0