by anna: annandag jul

HEEEJSVEJS !
hoppas ni inte har saknat mig för mkt (a), nu är jag iaf. hemma igen :)
vill bara tillägna en stor grattulation till kimberlie som är back on track ! roligt roligt.
jag är alltid (?) på bra humör, men idag är jag på ovanligt bra humör, julen gör en gla' , that's a fact. hehe,
det är ju också mysigt att ägna tid med hela familjen tycker jag, tralala
såå nu tänkte jag att jag skulle checka av min lista om hur jag förutspådde mina dagar i jul (:
det här förutspådde jag:

24/12 : julafton - glad (men ont i benen)
25/12 : juldagen -  lite sur över att julafton redan är förbi & pillar på julklappar om & om igen
26/12: shoppa lite MELLANDAGSREA
..& såhär blev det:
24/12 : glad och INTE ont i benen faktiskt. så ett halvt rätt till mig.
25/12 : ja, jag blev lite sur över att julafton redan var över & ja, jag pillade hur mycket om helst på mina julklappar. så TVÅ hela rätt till mig ! (jag blev väldigt nöjd med mina julklappar förresten)
26/12 : oja, jag shoppade :) con mis abuelos (med mina morföräldrar, ni som inte har valt spanska) faktiskt. vi drog till skäris & sen till heron city (media markt). jag köpte, eller fick, ett par svarta jeans med hög midja 199 KR (!!!!), och en stor väska också för 199 KR :D yyyääääy. altså ett till rätt till mig.
4,5 / 5 rätt hitils dåra & det lutar mot att jag är synsk ! :D höhö
- anna <3 mellandagsrea, det är något som är säkert.

one löööv 
laaaaaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0