by enyo ; torsdag, en dag innan lov!

haha , ah anna . visst är jag duktig (a) hihi
menmen min dag har varit lugnt , skola tills kl.2 typ , haha vi körde land & stad sista timmen , haha det var kaaaaous i klassrummet. tro mig då menar jag kaos, alla skrek och allting . det var lite småkul faktist.
efter det åkte M3 till stan med fanny , fast där skildes vi från fanny. Jag köpte dom där jeanstightsen från ginatricot :)
sen satt vi på BK och tjockade oss,  satt där ett tag. Brände ännu 31 kr på den där jävla skräpmaten -.- . Mina pengar bara försvinner fifan. men ska fortsätta titta på Laguna beach (the hills) på mtv nu , så bra! så jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen.
Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0