by enyo : snart tar vi farväl till år 2008!

Shosan , har tänkt på att vi nästan inte tagit några foton alls på det här lovet , det är lite dåligt  -.-måste försöka bli bättre på det!
men jag berättar lite om min dag . (27 december 2008)
det började med att klara väckte mig, haha ni skulle sett hur obekvämt vi sov inatt. Vaknade typ 100 gånger :P men iaf , sen efter ett tag åkte vi in till stan med simona ameyo kimberlie och jordan , där mötte vi urcil mrwet och cecile . vi gick runt lite , sen satt vi och chilla. efter ett tag var bim tvungen att tagga , sen kom anna när vi satt på bk, sen kom aisha som vi inte hade sett på en vecka eftersom hon varit i gbg . och blablabla..
senare var det bara jag aisha klara anna simona kvar , vi åkte till festen i sätra, men när vi kom fram var aisha och klara tvungna att tagga , vi mötte mona och haben och till slut kom vi fram till festen som var helt keff :P men vet inte hur den slutade . så jag kom hem för inte så länge sen , idag ska jag försöka att inte somna så sent menmen det var allt jag hade att skriva så jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0