by enyo ; SLUT MED ALLA PROV OCH SKIT! lättnad.

Heej allihopa , enyoo is back :) bloggen är lite mer pimpad, vilket tycker ni är bäst då ? det innan med typ lila eller det nu ? haha jag tror nog jag tycker bättre om det innan .
menmen , ber om ursäkt föresten för att jag inte har skrivit på några dar nu , har inte haft tid och igår när jag precis skulle skriva lite kort om dagen blev det värdens knas här hemma, ville bara bort bort bort från hemmet, men stannade ändå , vet inte varför .
men jaja , byter ämne (: , i måndags var jag bara hemma, var provsjuk. hade inte ens kollat igenom böckerna så kunde verkligen inte gå till skolan då, så då stannade jag hemma bara , fixade lite och sånt . Igår kom jag hem ganska sent från skolan , var tvungen att plugga på no provet. och det var det sista för terminen! haha så jävla sköööönt! stressandet är äntligen över, vilken lättnad :D hände typ inget speciellt i skolan idag, bara att osman (no läraren) facking anklagade mig och bim för att "vi lämnade en grej på som var varm och som smälte ner handkranen"vilket vi inte gjorde! skit jobbig. han vägrade tro på oss, asso att det inte var vi, han sa att han var helt 100% säker på att de var vi, så nu får vi facking IG i teknik . haha skojja får inte ig , men ändå :P .
oj, ska sluta skriva nu , det blev lite för mkt , jag återkommer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

den här nu är helt klart mycket kattigare och profisionellare !! nice :) *

2008-12-11 @ 18:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0