by enyo ; sista veckan i skolan det här året <3

Hej mina käraste!
min dag började med att jag kom en halvtimme försent till skolan -.-
Idag fick jag veta lite betyg ,
fick MVG i bild, VG i so och G i svenska,
fast hon höjer ingen i svenska den här terminen.
Sen i teknik , för att jag inte fick nån jävla högtalare att låta, fick jag bara G.
skit lack eftersom vi inte har teknik nästa år så får det i slutbetyg :( .
Jaja gillar inte osman längre , haha han gör bra prov . men restan kan bajsa snett.
Sen har det inte hänt nått speciellt idag. bara hämtat barnen , passat dom idag så jag lägger punkt här.
Jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen.
Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahhahah snygg bild

2008-12-18 @ 18:49:31
Postat av: enyo

"hahahaahaha" tack :P

2008-12-20 @ 13:19:21
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0