by enyo ; luffardag

alåjsan , kom precis hem .
idag har det typ inte hänt nånting -.- tråkigt. åkte in med anna till stan vid 7 tiden , där träffa vi klara mrwet och hela det där gänget . vi hittade dom ruttna på bk , så vi satte oss där med dom eftesom det inte fanns nått att göra . efter det åkte vi hem till klara fast då var det bara jag o anna kvar till sist, ameyo och jordan åkte hem till oss/mig . så jag o anna följde med klara hem , var där för första gången skitmysigt :) vi åt lite kvällsfika och snackade o sånt bara :)
nu har ja inget mer att skriva, så slutar här nu. Jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0